ماى عرب لخدمات الكمبيوتر عملاق تحميل البرامج

الرئيسيةالمجلهالتسجيلدخول

شاطر | 

لماذا نحب !

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
misho
المدير العام
المدير العام

مزاجك :
بلدك :
ذكر
العمل/الترفيه : على ماى عرب

مُساهمةموضوع: لماذا نحب !   السبت مايو 28, 2011 9:52 pm

هاى على اجمل منتدى مزيكا اليوم وعلى كل المتواجدين فى هذا المنتدى
بعد السلام والتحيه والاذى منو طبعا
انا عاندى موضوع وياريت الدنيا كلها تشاركنى فى الموضوع دا ويارب الموضوع يعجب كل اللى فى المنتدى
لماذ نحب
لماذا نحب والخيانه موجوده عند الشخص المحبوب ولو خانك مره تسامحو وتقولو خلاص نفتح صفحه جديده وكل ما نفتح صفحه نقفلها بخيانه اخرى ولو جيت تكلمو فى الموضوع دا يقولك انا مش عارف انا عملت كدا ليه دا انا محبتش غيرك ومعرفتش الحب الا معاك طيب انا اعرفها الحب وترح تحب شخص اخر ازاى نحب شخص فى طبعو الخيانه ازاى وازاى الشخص اللى بتحبو ازاى يقبل كدا؟ طيب ما ممكن يتخان مع اعز اصدقاءو ومينفعش الشخص يخسر صديقو علشان واحده خاينه هو العمر فى كام سنه علشان يعرف صديق جديد لا انا اخسرها ومخسرهوش ابدا ولماذا تخون الشخص اللى كان بيتمنى يفديها بعمرو علشان هيا تعيش وتكون اسعد انسانه فى الدنيا
وبيتمنى انو يقدر يسعدها طول عمرها وعلى طول بيحسسها انها اجمل بنت فى الدنيا وعمرو ما قلها لا فى اى حاجه لانو بجد بيحبها حب جنون وعمرو ما يقدر يستغنى عنها ابدا لانها كل حياتو وترجع تقولو انا مقدرش اعيش من غيرك ازاى ما انتى اللى عملتى كدا فى نفسيك وجايا تندمى تانى وتقولى بحبك انتى عارفه يعنى ايه كلمه بحبك ! تجاوب وتقول بردو بحبك! الحب احساس ومشاعر يا ترى انتى لسا عنديك احساس او زره مشاعر علشان تقوليها ولا لما الشخص اللى كنتى معجبه بيه تخلى عنيك علشان صديق عمرو ما يخسرهوش ترجعى تانى انا اسف انى فى يوم حبيتيك دا انا ادوس على قلبى بالجزمه انو فكر فى يوم من الايام انو حبيك واداليك كل حاجه حلوه فى الدنيا
لماذا نحب شخص نديلو كل حاجه حلوه فى حياتنا وهو يدينا كل حاجه وحشه فى الدنيا
اين نجد حب بلا خيانه وكل بنت فى طبعها الخيانه اين !
ايوجد بنت صادقه فى مشاعرها ولو لئناها ايجب علينا بعد ما تصارحنا بمشاعرها انا نعطيها خيانه بدل الحب اللى هيا بتتمناه وتكون اسعد انسانه فى الدنيا ايجب علينا الانتقام منهم علشان قصه حب فاشله ايجب !

عايز رائيكو فى الموضوع وبعتزر لكل بنت صادقه فى مشاعرها

لماذا نحب !
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1